Co je Chiptuning
Co je vlastně Chiptuning?
Pod tímto slovem se skrývá úprava datových polí uložených v řídící jednotce motoru.
Co mi přinese Chiptuning?
Většina úprav je prováděna ke zvýšení výkonu motoru, případně snížení spotřeby vozidla.
Nezničí mi to motor?
Kolem chiptuningu koluje mnoho mýtů a polopravd a většinu z nich uslyšíte od lidí, kteří mají minimální znalosti problematiky a většina historek začíná,“ Mě se to nestalo ale kamarádovi kamaráda….“ Ano, špatně provedený chiptuning může poškodit motor, ale my našim úpravám věříme do té míry, že jsem schopni poskytnout záruku.
Mám auto v záruce, je to problém?
Některá zastoupení hledají jak krátit nebo neplnit záruční opravu, když se „něco“ stane a chiptuning je přesně to, na co se to dá svést stejně jako domontované tažné zařízení atd. . Ale u nás lze přikoupit záruku na celé hnací ústrojí (motor, převodovka, diferenciál) po dobu trvání tovární záruky.
Co individuální úprava?
Žádný problém, každá úprava se provádí přímo pro konkrétní vůz, a není problém zohlednit počet najetých km případně individuální požadavky zákazníka (např. nižší výkon atd.)
Co když budu chtít uvést vozidlo do původního stavu?
Žádný problém originální software je u nás zálohovaný a lze ho kdykoliv nahrát zpět ZDARMA.
Upravujete pouze osobní vozy?
V žádném případě. Upravil lze motocykly, nákladní vozy nebo třeba zemědělskou techniku.
Hodí se Chiptuning pro můj vůz?
Kontaktujte našeho technika pro přesnou informaci.
Úprava řídících jednotek převodovek DSG
Úprava jednotky převodovek DSG se nejčastěji provádí kvůli zvýšení hranice minimálních otáček nutných k podřazení, kdy velice často tovární nastavení nechává motor „podtáčet“ a autem se šíří nepříjemné vibrace a nesvědčí to ani spotřebě ani dvouhmotnostnímu setrvačníku a v konečném důsledku ani motoru samotnému.
Co neděláme?
Neupravujeme vozidla která upravit nelze. Možná to zní zváštně ale na našem trhu existuje několik firem které upravují vozidla, které mají řídící jednotky které upravit nelze a spoléhají na to, že to zákazník nepozná a nebo mu namluví, že prvních 100km nesmí moc šlapat na plyn aby se úprava nezrušila. Jedná se samozdřejmně o podvod.
Dále neupravujeme vozidla u kterých víme, že mají konstrukční vadu již z fabriky a nebo nejsou v dobrém technickém stavu tak, abychom měly jistotu, že vše bude fungovat na 100%.
Zpět